FAQ

1.Jakie są koszty dostawy przesyłki?

Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności i wynosi:
- odbiór w salonie firmowym - 0 PLN
- przelew - 14,00 PLN
- pobranie - 16,00 PLN
- paczkomaty INPOST - 8,50 PLN
Zamówienia o wartości powyżej 100,00 PLN dostarczane są na koszt firmy WOJAS TRADE.

2.Jaka firma kurierska dostarcza przesyłki?

Towary zamówione w Sklepie Internetowym wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub za pomocą Paczkomatów INPOST w zależności od wybranej opcji dostawy.

3.W jaki sposób można zapłacić za zamawiany towar?

Opłatę za złożone zamówienie można uiścić:

a) kurierowi przy odbiorze przesyłki (tzw. pobranie),
b) dokonując przedpłaty (płatność przelewem):

• za pośrednictwem systemu Pzelewy24,
• bezpośrednio na poniższy rachunek bankowy

BANK PEKAO S.A. nr rachunku: 42 1240 4748 1111 0010 5069 7527
WOJAS TARDE sp. z o.o.
Ul. Ludźmierska 29, 34-400 Nowy Targ
w tytule przelewu podając nr zamówienia.

4.Czy można zmienić złożone zamówienie?

Nie ma możliwości wprowadzenia zmian w złożonym zamówieniu. W przypadku zmiany decyzji Klient jest zobowiązany przesłać maila z dyspozycją o anulacji i złożyć poprawne zamówienie.

5.Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Regulamin przewiduje 7 dni, niemniej jednak przesyłka dociera do
odbiorców najczęściej do 3 dni roboczych od momentu:

- przyjęcia zamówienia w przypadku płatności za pobraniem lub

- otrzymania wpłaty za złożone zamówienie przy płatności dokonywanej przelewem

6.Czy istnieje możliwość anulacji zamówienia?

Zamówienie można anulować do 24 godzin od momentu jego złożenia.

7.Jak sprawdzić czy zamówienie zostało wysłane?

Należy sprawdzić swoją pocztę e-mail, w której pojawi się informacja o zmienia statusu zamówienia na WYSŁANE z numerem listu przewozowego.

8.W jakim czasie i w jaki sposób można dokonać zwrotu towaru?

Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Aby tego dokonać, należy pobrać z zakładki DOSTAWY I ZWROTY formularz wymiany – zwrotów. Wypełniony formularz wraz z zawartością przesyłki trzeba odesłać na adres salonu firmowego WOJAS TRADE wskazany na dokumencie sprzedaży – paragonie lub fakturze vat znajdujący się pod adresem siedziby firmy. Koszt wysyłki pokrywa Zamawiający.

9.W jakim czasie zostanie dokonany zwrot wpłaconej kwoty?

Zwrot należnej kwoty nastąpi w ciągu 7 dni liczonych od momentu otrzymania zwróconego towaru, bądź poinformowania Zamawiającego o braku możliwości realizacji złożonego zamówienia.

10.Czy zakupiony towar można wymienić na inny ?

Nie ma możliwości wymiany towaru na inny. Należy zwrócić zakupiony towar i złożyć ponownie zamówienie.

11. Przy opcji odstawy – odbiór w salonie firmowym. W jakiś sposób dowiem się o terminie dostawy.

Jeżeli zamówienie będzie gotowe do odbioru wyślemy powiadomienie na podany adres e-mail. Zamówienie będzie oczekiwało na odbiór przez 14 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie odesłane do sklepu internetowego.