Wysyłka zamowień poza granicę Polski jest możliwa tylko po wykonaniu przedpłaty i tylko na terenie Unii Europejskiej.
Przesyłki zagraniczne są wysyłane wyłącznie
firmą kurierską DPD.
Koszty przesyłki za zamówienia zagraniczne:
W związku z wyjściem Wielkiej Brytanii z UE z dniem 17.12.2020 jesteśmy zmuszeni czasowo wyłączyć możliwość dostawy do tego kraju. Jednocześnie informujemy, iż pracujemy nad możliwością przywrócenia dostawy.
Austria | 30.00 zł | |
Belgia | 30.00 zł | |
Bułgaria | 50.00 zł | |
Chorwacja | 50.00 zł | |
Czechy | 30.00 zł | |
Dania | 30.00 zł | |
Estonia | 30.00 zł | |
Finlandia | 50.00 zł | |
France | 30.00 zł | |
Grecja | 50.00 zł | |
Hiszpania | 40.00 zł | |
Holandia | 30.00 zł | |
Irlandia | 30.00 zł | |
Litwa | 20.00 zł | |
Luksemburg | 30.00 zł | |
Łotwa | 20.00 zł | |
Niemcy | 20.00 zł | |
Portugalia | 30.00 zł | |
Rumunia | 50.00 zł | |
Słowacja | 30.00 zł | |
Słowenia | 30.00 zł | |
Szwecja | 60.00 zł | |
Węgry | 20.00 zł | |
Włochy | 70.00 zł |
Dla wszystkich zamówień na terenie Polski zanmin.
250 zł udostępniamy darmową dostawę.
Koszty dostawy dla zamówień poniżej 250
zł:
Firma kurierska DPD:
- Pobranie – 15,00 zł
- Przedpłata na
konto – 15,00 zł
Paczkomaty INPOST:
- Przedpłata na konto – 15,00
zł
Odbiór własny:
- Przedpłata na konto – 15,00 zł
Po
przekazaniu zamówienia do firmy kurierskiej zamówienie zostanie doręczone w ciągu:
- DPD –
24h
- InPost - 48h
Wszystkie dostępne formy płatności znajdziesz tutaj: https://www.wojas.pl/informacje/platnosci
Niestety nie ma możliwości
modyfikowania złożonego zamówienia.
W tej sytuacji polecamy opłacenie zamówienie przelewem
tradycyjnym lub anulowanie bieżącego zamówienia i złożenie nowego.
Zamówienie powinno zostać opłacone do 3 dni od daty złożenia zamówienia. Po tym czasie będzie ono anulowane.
Średni czas realizacji zamówień wynosi od 2 do 7 dni roboczych. Niemniej jednak, każde zamówienie rozpatrywane jest w sposób indywidualny, co może wpłynąć na skrócenie bądź nieznaczne wydłużenie czasu realizacji.
Jeżeli zamówienie będzie gotowe do odbioru wyślemy powiadomienie na podany adres e-mail. Zamówienie będzie oczekiwało na odbiór przez 14 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie odesłane do sklepu internetowego w celu dokonania zwrotu.
Koszty zwrotu zależą od rodzaju zamówienia i członkostwa w Premium Club. Poniżej przedstawiamy szczegółowe informacje:
1. Darmowy zwrot przez panel klienta
• Dostępny wyłącznie dla członków Premium Club, którzy złożyli zamówienie za min. 250 zł.
• Zwrot jest darmowy, a wysyłka organizowana przez panel klienta, co zapewnia wygodę i brak dodatkowych opłat.
2. Odpłatny zwrot przez panel klienta
• Dostępny dla członków Premium Club, którzy złożyli zamówienie poniżej kwoty 250 zł.
• Koszt zwrotu wynosi 15zł i zostanie wyświetlony w panelu klienta przy wyborze przewoźnika.
3. Zwrot na własną rękę
• Dostępny dla wszystkich klientów, którzy chcą wybrać przewoźnika samodzielnie lub nie są członkami Premium Club
• Koszt zwrotu zależy od cennika wybranego przewoźnika, a przesyłka odbywa się na koszt klienta.
Wskazówka: Członkostwo w Premium Club jest bezpłatne i oferuje dodatkowe korzyści jak darmowe zwroty, dodatkowe promocje, czy rabaty urodzinowe. Dołącz do Premium Club
Zwrotu towaru zakupionego w naszym sklepie internetowym można dokonać w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki lub od daty odebrania zamówienia z salonu stacjonarnego.
Towar zakupiony w salonie
stacjonarnym można zwrócić tylko poprzez odniesienie zwracanego produktu do salonu stacjonarnego
WOJAS w ciągu 30 dni. Zwrot realizowany jest na kartę podarunkową.
Dla klientów Wojas Premium
Club zwroty zakupów stacjonarnych realizowane są na taką formę płatności w jakiej zamówienie zostało
opłacone.
Tak, produkty z zamówienia można zwrócić w każdym salonie Wojas. Listę salonów znajdziesz tutaj: https://www.wojas.pl/sklepy
Tak, w przypadku zagubienia formularza dołączonego do zamówienia prosimy o wypełnienie poniższego formularza "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość". https://www.wojas.pl/files/pdf/formularz-odstapienia-od-umowy-WOJAS.pdf
Zwracany towar prosimy odesłać na adres
siedziby:
Wojas S.A.
ul. Sądowa 17
34-400 Nowy Targ
z dopiskiem "ZWROT - sklep
internetowy"
Do zwracanego towaru należy dołączyć:
a. Dowód zakupu lub numer
zamówienia
b. Wypełniony formularz odstąpienia od umowy
Uprzejmie prosimy o
odpowiednie zabezpieczenie zwracanych produktów przed uszkodzeniem w transporcie.
Koszt zwrotu
przesyłki ponosi klient.
Prosimy również o nieprzesyłanie przesyłek na koszt odbiorcy oraz do
paczkomatów, ponieważ nie będą one odebrane.
Dla wszystkich użytkowników
naszego Klubu Premium, którzy złożyli zamówienie za min. 250zł udostępniamy darmowe zwroty w
panelu klienta. Zaloguj się
Należność zostanie zwrócona niezwłocznie, natomiast nie później niż w terminie 14 dni na to samo konto, z którego zamówienie zostało opłacone.
• Zamówienie opłacone przez Przelewy24
(karta kredytowa/PayPal/GooglePay)
Zwrot środków zostanie wykonany tą samą drogą
jaką zamówienie zostało opłacone.
• Zamówienie płatne przy odbiorze lub poprzez
przelew tradycyjny
Zwrot środków nastąpi na konto podane w formularzu odstąpienia od
umowy
• Zamówienie opłacone kartą podarunkową
Zwrot środków nastąpi na
konto podane w formularzu odstąpienia od umowy
• Zamówienie opłacone przez
Paypo
Zwrot środków nastąpi na konto firmy Paypo.
• Zamówienie opłacone
przez Klarnę
Zwrot środków nastąpi na konto firmy Klarna.
Równowartość zwracanych produktów zostanie przekazana na podany w formularzu zwrotu rachunek bankowy.
Niestety nie. Poprzez wymianę rozumie się zwrot i ponowny zakup towaru zamówionego z naszego sklepu internetowego.
Towar zakupiony w salonie stacjonarnym można wymienić w obrębie rozmiaru w ciągu 30 dni.
Okres odpowiedzialności za produkt wynosi 2
lata.
Jeśli w ciągu tego czasu produkt będzie posiadał uszkodzenia, które nie powstały w
sposób mechaniczny, należy wysłać do nas przesyłkę lub dostarczyć do salonu stacjonarnego w ramach
reklamacji towaru.
Aby złożyć reklamację przygotuj i dostarcz, wraz z
reklamowanym produktem, dowód zakupu (paragon/ faktura), numer zamówienia lub wyciąg z konta
bankowego, dzięki któremu będziemy mogli odnaleźć Twoją transakcję.
Reklamację możesz złożyć
na dwa sposoby:
W salonie stacjonarnym Wojas (lista sklepów dostępna pod linkiem
wojas.pl/sklepy).
Przy tej opcji pamiętaj, że reklamacja rozpoczęta w jednym salonie nie może być
dokończona w innym.
Wysłać bezpośrednio do naszego działu reklamacji na poniższy
adres:
WOJAS S.A.
ul. Szewska 8
34-400 Nowy Targ
z dopiskiem
"REKLAMACJA"
Uprzejmie prosimy, aby wysyłany produkt był suchy oraz możliwie
czysty.
Prosimy również o odpowiednie zabezpieczenie reklamowanych produktów przed
uszkodzeniem w transporcie i niewysyłanie przesyłek na koszt odbiorcy oraz do paczkomatów, ponieważ
nie będą one odebrane.
Pobierz
formularz reklamacji
UWAGA! Pudełko, w którym wysyłane jest reklamowane obuwie
powinno być dostosowane do wielkości obuwia.
Zapobiegnie to deformacji obuwia w trakcie
transportu, za które nie odpowiadamy, i które nie zostanie naprawione.
Tak, produkt zakupiony online można zareklamować w salonie stacjonarnym (lista sklepów dostępna pod
linkiem wojas.pl/sklepy).
Aby złożyć reklamację w salonie przygotuj i dostarcz, wraz z
reklamowanym produktem, dowód zakupu (paragon/ faktura), numer zamówienia lub wyciąg z konta
bankowego, dzięki którym będziemy mogli odnaleźć Twoją transakcję, oraz wypełniony formularz
reklamacyjny.
Pamiętaj, że reklamacja rozpoczęta w jednym salonie nie może być dokończona w
innym.
Pobierz
formularz reklamacji
Nie, nie jest to
wymagane.
Prosimy jednak, aby pudełko, w którym wysyłane jest reklamowane obuwie było
odpowiednio dostosowane do wielkości obuwia.
Zapobiegnie to deformacji obuwia w trakcie
transportu, za które nie odpowiadamy i które nie zostanie naprawione.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od
momentu otrzymania paczki przez nasz personel.
O decyzji powiadomimy Cię poprzez e-mail lub
SMS.
Kartę podarunkową można zakupić w każdym salonie stacjonarnym Wojas lub na stronie
internetowej
www.wojas.pl/karta-podarunkowa/kup-karte
Kartę podarunkową można nabyć od kwoty 50 zł do 1000 zł.
Kartę podarunkową należy wykorzystać w ciągu 12 miesięcy od dnia jej aktywacji lub do momentu wyczerpania na niej środków.
W przypadku wyczerpania środków na karcie, mogą Państwo ponownie doładować kartę podarunkową dowolną kwotą i tak jak dotychczas wykorzystać w dowolnej chwili w salonach stacjonarnych przez 12 miesięcy.
Użytkownik karty podarunkowej może sprawdzić stan środków dostępnych na Karcie Podarunkowej Wojas oraz jej datę ważności na stronie internetowej pod adresem www.wojas.pl/karta-podarunkowa
Nie, karta podarunkowa nie łączy się z innymi kartami podarunkowymi, więc na jedną transakcję przypada jedna karta podarunkowa do wykorzystania.
Kartę podarunkową można wykorzystać w salonach stacjonarnych Wojas w całej Polsce oraz na www.wojas.pl
Zakupiony towar w salonie stacjonarnym można zwrócić w terminie 30 dni w salonie stacjonarnym Wojas w całej Polsce. Zwrot środków za zakupiony stacjonarnie towar zostanie zwrócony na kartę podarunkową.
Klarna to dostawca usług płatniczych, który oferuje również możliwość zapłaty za zamówienie w formie odroczonych płatności aż do 30 dni.
Z Klarną możesz zapłacić na dwa sposoby
1.
Od razu przy użyciu karty płatniczej.
2. W odroczony sposób płatności wybierając opcję „Zapłać za
30 dni”. Wybierając tę formę płatności, Klarna pokrywa koszty Twoich zakupów, a Ty masz aż 30 dni na
spłatę należności od momentu zarejestrowania zamówienia.
Metoda płatności Klarna dostępna
jest również w salonach stacjonarnych Wojas.
Tak! Salony przyjmują płatność Klarna jako natychmiastową płatność kartą oraz jako odroczoną płatność „Zapłać za 30 dni”
Regulamin znajdziesz na stronie www.klarna.com.
Jeśli chcesz dokonać zakupu z firmą Klarna, musisz
podać swoje imię i nazwisko, adres, adres e-mail oraz PESEL. W przypadku niektórych zamówień
konieczne może być również podanie numeru telefonu komórkowego lub daty urodzenia. Wszystkie
informacje, w tym przypomnienia dot. płatności i linki do Twoich faktur online, zostaną wysłane na
Twój adres e-mail.
Bardzo ważne jest podanie prawidłowych danych. W przeciwnym razie nie
otrzymasz informacji o płatności.
Zwrot zamówienia internetowego
przebiega w standardowy sposób opisany w zakładce dostawa i zwroty.
Natomiast zwrot należności
może przebiegać na dwa sposoby:
1. Zamówienie opłacone kartą płatniczą -
zwrot zostanie zlecony przez Klarnę na to samo konto, z którego zamówienie zostało opłacone.
2.
Zamówienie opłacone opcją „Zapłać za 30 dni” – jeśli nie została jeszcze przez
Ciebie uregulowana płatność w systemie Klarna to kwota do spłaty zostanie pomniejszona o wartość
zwracanego produktu lub całkowicie anulowana w przypadku zwrotu całego zamówienia.
Zgłoś zwrot zamówienia internetowego na swoim koncie na www.wojas.pl.
Jeśli faktura nie została
jeszcze przez Ciebie spłacona to zostanie ona pomniejszona o wartość zwracanego produktu lub
całkowicie anulowana w przypadku zwrotu całego zamówienia.
Możesz skontaktować się z firmą Klarna za pośrednictwem czatu na stronie klarna.com.
Tak, z KDR otrzymasz 10% rabatu na wszystkie produkty w cenach regularnych.
Z rabatu można skorzystać w salonach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym Wojas.
W sklepie internetowym - wpisz
numer aktywnej karty w polu do wpisania kodu rabatowego w koszyku.
Rabat zostanie naliczony po
pozytywnej weryfikacji Karty Dużej Rodziny.
W salonie stacjonarnym - przy
zakupie, ale jeszcze przed dokonaniem płatności, należy okazać Kartę Dużej Rodziny personelowi
sklepu