FAQ

Dostawa zamówień internetowych

Dokładamy wszelkich starań, aby zakupy w naszym sklepie internetowym były wygodne dla klienta, dlatego udostępniliśmy darmową dostawę dla wszystkich zamówień powyżej 100 zł oraz darmową dostawę dla wszystkich zamówień z odbiorem własnym w salonach stacjonarnych.

Koszty dostawy dla zamówień poniżej 100 zł:

Firma kurierska DPD:

- Pobranie – 12,00 zł
- Przedpłata na konto – 10,00 zł

Paczkomaty INPOST:

- Przedpłata na konto – 10,00 zł

Odbiór własny:

- Przedpłata

Po przekazaniu zamówienia do firmy kurierskiej zamówienie zostanie doręczone w ciągu:

- DPD – 24h
- InPost - 48h

Płatności

Opłatę za złożone zamówienie można uiścić:

a) kurierowi przy odbiorze przesyłki (tzw. pobranie),
b) dokonując przedpłaty:

• za pośrednictwem systemu Przelewy24/PayPal/karta kredytowa/Masterpass/GooglePay
• bezpośrednio na poniższy rachunek bankowy

BANK PEKAO S.A.
nr rachunku: 42 1240 4748 1111 0010 5069 7527
WOJAS S.A.
Ul. Ludźmierska 29, 34-400 Nowy Targ

w tytule przelewu podając numer zamówienia.

c) poprzez system PayPo:

PayPo.pl oferuje metodę płatności polegającą na odroczeniu płatności za zakupy o 30 dni.
Bez dokonania wcześniejszej wpłaty można złożyć zamówienie w naszym sklepie internetowym i w ciągu 30 dni wpłacić środki bezpośrednio do PayPo.pl.
Po tym czasie system PayPo rozkłada płatność na 4 raty.

Niestety nie ma możliwości modyfikowania złożonego zamówienia.
W tej sytuacji polecamy opłacenie zamówienie przelewem tradycyjnym lub anulowanie bieżącego zamówienia i złożenie nowego.

Zamówienie powinno zostać opłacone do 3 dni od daty złożenia zamówienia. Po tym czasie będzie ono anulowane.

Realizacja zamówień

Średni czas realizacji zamówień wynosi od 2 do 7 dni roboczych. Niemniej jednak, każde zamówienie rozpatrywane jest w sposób indywidualny, co może wpłynąć na skrócenie bądź nieznaczne wydłużenie czasu realizacji.

Jeżeli zamówienie będzie gotowe do odbioru wyślemy powiadomienie na podany adres e-mail. Zamówienie będzie oczekiwało na odbiór przez 14 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie odesłane do sklepu internetowego w celu dokonania zwrotu.

Wysyłka zamówień poza granicę Polski jest możliwa tylko po wykonaniu przedpłaty i tylko na terenie Unii Europejskiej.
Przesyłki zagraniczne są wysyłane tylko firmą kurierską DPD.
Koszty przesyłki za zamówienia zagraniczne:

AUSTRIA 30 zł
BELGIA 30 zł
BUŁGARIA 50 zł
CHORWACJA 50 zł
CZECHY 30 zł
DANIA 30 zł
ESTONIA 30 zł
FINLANDIA 50 zł
FRANCJA 30 zł
GRECJA 50 zł
HISZPANIA 40 zł
HOLANDIA 30 zł
IRLANDIA 30 zł
LITWA 20 zł
LUKSEMBURG 30 zł
ŁOTWA 20 zł
NIEMCY 20 zł
PORTUGALIA 30 zł
RUMUNIA 50 zł
SŁOWACJA 30 zł
SŁOWENIA 30 zł
SZWECJA 60 zł WĘGRY 20 zł
WIELKA BRYTANIA 40 zł
WŁOCHY 70 zł

Zwroty (Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży)

Zwrotu towaru zakupionego w naszym sklepie internetowym można dokonać w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki lub od daty odebrania zamówienia z salonu stacjonarnego.

Towar zakupiony w salonie stacjonarnym można zwrócić tylko poprzez odniesienie zwracanego produktu do salonu stacjonarnego WOJAS w ciągu 14 dni na kartę podarunkową.

Tak, w przypadku zagubienia formularza dołączonego do zamówienia prosimy o wypełnienie poniższego formularza "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość". https://www.wojas.pl/files/pdf/Formularz_odstapienia_od_umowy_Formularz_zwrotu.pdf

Zwracany towar prosimy odesłać na adres siedziby:

Wojas S.A.
ul. Ludźmierska 29
34-400 Nowy Targ
z dopiskiem "ZWROT - sklep internetowy"
Do zwracanego towaru należy dołączyć:

a. Dowód zakupu (faktura internetowa)
b. Wypełniony formularz odstąpienia od umowy

Uprzejmie prosimy o odpowiednie zabezpieczenie zwracanych produktów przed uszkodzeniem w transporcie.
Koszt zwrotu przesyłki ponosi klient.
Prosimy również o nieprzesyłanie przesyłek na koszt odbiorcy oraz do paczkomatów, ponieważ nie będą one odebrane.

Dla wszystkich użytkowników naszego Klubu Premium, którzy wybrali metodę dostawy zamówienia kurier DPD udostępniamy darmowe zwroty w panelu klienta.

Zwrot środków pieniężnych

Należność zostanie zwrócona niezwłocznie, natomiast nie później niż w terminie 14 dni na to samo konto, z którego zamówienie zostało opłacone.

- Zamówienie opłacone przez Przelewy24 (karta kredytowa/PayPal)
– zwrot środków zostanie wykonany tą samą drogą jaką zamówienie zostało opłacone.
• Zamówienie płatne przy odbiorze lub poprzez przelew tradycyjny – prosimy o wpisanie w formularzu odstąpienia od umowy numeru rachunku bankowego, na który mają zostać zwrócone pieniądze

Wymiana

Niestety nie. Poprzez wymianę rozumie się zwrot i ponowny zakup towaru zamówionego z naszego sklepu internetowego.

Reklamacja

Reklamacje można złożyć do dwóch lat od daty zakupu produktu.

Formularz reklamacyjny znajduje się na stronie http://wojas.pl/informacje/reklamacje Uzupełniony formularz wraz z paragonem/fakturą i reklamowanym artykułem należy zwrócić w sklepie stacjonarnym lub odesłać na adres:
WOJAS S.A., ul. Ludźmierska 29, 34-400 Nowy Targ z dopiskiem "REKLAMACJA – sklep internetowy".

https://www.wojas.pl/files/pdf/formularz_reklamacji_WOJAS.pdf

Tak, formularz reklamacyjny wraz z paragonem oraz reklamowanym produktem należy doręczyć do sklepu stacjonarnego.
Reklamacja rozpoczęta w jednym sklepie nie może być dokończona w innym.

Karta podarunkowa

Karta podarunkowa dostępna jest we wszystkich salonach stacjonarnych Wojas w całej Polsce.

Kartę podarunkową można nabyć od kwoty 50 zł do 1000 zł.

Kartę podarunkową należy wykorzystać w ciągu 12 miesięcy od dnia jej aktywacji lub do momentu wyczerpania na niej środków.

Kartę podarunkową należy wykorzystać w ciągu 12 miesięcy od dnia jej aktywacji lub do momentu wyczerpania na niej środków.

W przypadku wyczerpania środków na karcie, mogą Państwo ponownie doładować kartę podarunkową dowolną kwotą i tak jak dotychczas wykorzystać w dowolnej chwili w salonach stacjonarnych przez 12 miesięcy.

Użytkownik karty podarunkowej może sprawdzić stan środków dostępnych na Karcie Podarunkowej Wojas oraz jej datę ważności na stronie internetowej pod adresem www.wojas.pl/karta-podarunkowa

Nie, karta podarunkowa nie łączy się z innymi kartami podarunkowymi, więc na jedną transakcję przypada jedna karta podarunkowa do wykorzystania.

Kartę podarunkową można wykorzystać tylko i wyłącznie salonie stacjonarnym Wojas w całej Polsce.

Zakupiony towar w salonie stacjonarnym można zwrócić w terminie 14 dni w salonie stacjonarnym Wojas w całej Polsce.
Zwrot środków za zakupiony stacjonarnie towar zostanie zwrócony na kartę podarunkową.

  • FB - WojasPolska
  • Instagram - Wojas Official
  • Youtube - Wojas Official