FAQ

Dostawa zamówień internetowych

Wysyłka zamówień poza granicę Polski jest możliwa tylko po wykonaniu przedpłaty i tylko na terenie Unii Europejskiej.
Przesyłki zagraniczne są wysyłane wyłącznie firmą kurierską DPD.
Koszty przesyłki za zamówienia zagraniczne:


W związku z wyjściem Wielkiej Brytanii z UE z dniem 17.12.2020 jesteśmy zmuszeni czasowo wyłączyć możliwość dostawy do tego kraju. Jednocześnie informujemy, iż pracujemy nad możliwością przywrócenia dostawy.

Austria Austria 30.00 zł
Belgia Belgia 30.00 zł
Bułgaria Bułgaria 50.00 zł
Chorwacja Chorwacja 50.00 zł
Czechy Czechy 30.00 zł
Dania 30.00 zł
Estonia 30.00 zł
Finlandia 50.00 zł
France 30.00 zł
Grecja 50.00 zł
Hiszpania 40.00 zł
Holandia 30.00 zł
Irlandia 30.00 zł
Litwa 20.00 zł
Luksemburg 30.00 zł
Łotwa 20.00 zł
Niemcy 20.00 zł
Portugalia 30.00 zł
Rumunia 50.00 zł
Słowacja 30.00 zł
Słowenia 30.00 zł
Szwecja 60.00 zł
Węgry 20.00 zł
Włochy 70.00 zł

Dokładamy wszelkich starań, aby zakupy w naszym sklepie internetowym były wygodne dla klienta, dlatego udostępniliśmy darmową dostawę dla wszystkich zamówień powyżej 150 zł oraz darmową dostawę dla wszystkich zamówień z odbiorem własnym w salonach stacjonarnych.

Koszty dostawy dla zamówień poniżej 150 zł:

Firma kurierska DPD:

- Pobranie – 15,00 zł
- Przedpłata na konto – 15,00 zł

Paczkomaty INPOST:

- Przedpłata na konto – 15,00 zł

Odbiór własny:

- Przedpłata - GRATIS

Po przekazaniu zamówienia do firmy kurierskiej zamówienie zostanie doręczone w ciągu:

- DPD – 24h
- InPost - 48h

Płatności

Wszystkie dostępne formy płatności znajdziesz tutaj: https://www.wojas.pl/informacje/platnosci

Niestety nie ma możliwości modyfikowania złożonego zamówienia.
W tej sytuacji polecamy opłacenie zamówienie przelewem tradycyjnym lub anulowanie bieżącego zamówienia i złożenie nowego.

Zamówienie powinno zostać opłacone do 3 dni od daty złożenia zamówienia. Po tym czasie będzie ono anulowane.

Realizacja zamówień

Średni czas realizacji zamówień wynosi od 2 do 7 dni roboczych. Niemniej jednak, każde zamówienie rozpatrywane jest w sposób indywidualny, co może wpłynąć na skrócenie bądź nieznaczne wydłużenie czasu realizacji.

Jeżeli zamówienie będzie gotowe do odbioru wyślemy powiadomienie na podany adres e-mail. Zamówienie będzie oczekiwało na odbiór przez 14 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie odesłane do sklepu internetowego w celu dokonania zwrotu.

Zwroty (Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży)

Zwrotu towaru zakupionego w naszym sklepie internetowym można dokonać w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki lub od daty odebrania zamówienia z salonu stacjonarnego.

Towar zakupiony w salonie stacjonarnym można zwrócić tylko poprzez odniesienie zwracanego produktu do salonu stacjonarnego WOJAS w ciągu 30 dni. Zwrot realizowany jest na kartę podarunkową.
Dla klientów Wojas Premium Club zwroty zakupów stacjonarnych realizowane są na taką formę płatności w jakiej zamówienie zostało opłacone.

Tak, produkty z zamówienia można zwrócić w każdym salonie Wojas. Listę salonów znajdziesz tutaj: https://www.wojas.pl/sklepy

Tak, w przypadku zagubienia formularza dołączonego do zamówienia prosimy o wypełnienie poniższego formularza "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość". https://www.wojas.pl/files/pdf/formularz-odstapienia-od-umowy-WOJAS.pdf

Zwracany towar prosimy odesłać na adres siedziby:

Wojas S.A.
ul. Szewska 8
34-400 Nowy Targ
z dopiskiem "ZWROT - sklep internetowy"
Do zwracanego towaru należy dołączyć:

a. Dowód zakupu (faktura internetowa)
b. Wypełniony formularz odstąpienia od umowy

Uprzejmie prosimy o odpowiednie zabezpieczenie zwracanych produktów przed uszkodzeniem w transporcie.
Koszt zwrotu przesyłki ponosi klient.
Prosimy również o nieprzesyłanie przesyłek na koszt odbiorcy oraz do paczkomatów, ponieważ nie będą one odebrane.

Dla wszystkich użytkowników naszego Klubu Premium, którzy wybrali metodę dostawy zamówienia kurier DPD udostępniamy darmowe zwroty w panelu klienta.

Zwrot środków pieniężnych

Należność zostanie zwrócona niezwłocznie, natomiast nie później niż w terminie 14 dni na to samo konto, z którego zamówienie zostało opłacone.

Zamówienie opłacone przez Przelewy24 (karta kredytowa/PayPal/GooglePay)
Zwrot środków zostanie wykonany tą samą drogą jaką zamówienie zostało opłacone.

Zamówienie płatne przy odbiorze lub poprzez przelew tradycyjny
Zwrot środków nastąpi na konto podane w formularzu odstąpienia od umowy

Zamówienie opłacone kartą podarunkową
Zwrot środków nastąpi na konto podane w formularzu odstąpienia od umowy

Zamówienie opłacone przez Paypo
Zwrot środków nastąpi na konto firmy Paypo.
Zamówienie opłacone przez Klarnę
Zwrot środków nastąpi na konto firmy Klarna.

Równowartość zwracanych produktów zostanie przekazana na podany w formularzu zwrotu rachunek bankowy.

Wymiana

Niestety nie. Poprzez wymianę rozumie się zwrot i ponowny zakup towaru zamówionego z naszego sklepu internetowego.

Towar zakupiony w salonie stacjonarnym można wymienić w obrębie rozmiaru w ciągu 30 dni.

Reklamacja

Okres odpowiedzialności za produkt wynosi 2 lata.

Jeśli w ciągu tego czasu produkt będzie posiadał uszkodzenia, które nie powstały w sposób mechaniczny, należy wysłać do nas przesyłkę lub dostarczyć do salonu stacjonarnego w ramach reklamacji towaru.

Aby złożyć reklamację przygotuj i dostarcz, wraz z reklamowanym produktem, dowód zakupu (paragon/ faktura), numer zamówienia lub wyciąg z konta bankowego, dzięki któremu będziemy mogli odnaleźć Twoją transakcję.

Reklamację możesz złożyć na dwa sposoby:

W salonie stacjonarnym Wojas (lista sklepów dostępna pod linkiem wojas.pl/sklepy).
Przy tej opcji pamiętaj, że reklamacja rozpoczęta w jednym salonie nie może być dokończona w innym.

Wysłać bezpośrednio do naszego działu reklamacji na poniższy adres:

WOJAS S.A.
ul. Szewska 8
34-400 Nowy Targ
z dopiskiem "REKLAMACJA"

Uprzejmie prosimy, aby wysyłany produkt był suchy oraz możliwie czysty.

Prosimy również o odpowiednie zabezpieczenie reklamowanych produktów przed uszkodzeniem w transporcie i niewysyłanie przesyłek na koszt odbiorcy oraz do paczkomatów, ponieważ nie będą one odebrane.

Pobierz formularz reklamacji

UWAGA! Pudełko, w którym wysyłane jest reklamowane obuwie powinno być dostosowane do wielkości obuwia.
Zapobiegnie to deformacji obuwia w trakcie transportu, za które nie odpowiadamy, i które nie zostanie naprawione.

Tak, produkt zakupiony online można zareklamować w salonie stacjonarnym (lista sklepów dostępna pod linkiem wojas.pl/sklepy).

Aby złożyć reklamację w salonie przygotuj i dostarcz, wraz z reklamowanym produktem, dowód zakupu (paragon/ faktura), numer zamówienia lub wyciąg z konta bankowego, dzięki którym będziemy mogli odnaleźć Twoją transakcję, oraz wypełniony formularz reklamacyjny.
Pamiętaj, że reklamacja rozpoczęta w jednym salonie nie może być dokończona w innym.

Pobierz formularz reklamacji

Nie, nie jest to wymagane.

Prosimy jednak, aby pudełko, w którym wysyłane jest reklamowane obuwie było odpowiednio dostosowane do wielkości obuwia.
Zapobiegnie to deformacji obuwia w trakcie transportu, za które nie odpowiadamy i które nie zostanie naprawione.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki przez nasz personel.

O decyzji powiadomimy Cię poprzez e-mail lub SMS.

Karta podarunkowa

Kartę podarunkową można zakupić w każdym salonie stacjonarnym Wojas lub na stronie internetowej
www.wojas.pl/karta-podarunkowa/kup-karte

Kartę podarunkową można nabyć od kwoty 50 zł do 1000 zł.

Kartę podarunkową należy wykorzystać w ciągu 12 miesięcy od dnia jej aktywacji lub do momentu wyczerpania na niej środków.

W przypadku wyczerpania środków na karcie, mogą Państwo ponownie doładować kartę podarunkową dowolną kwotą i tak jak dotychczas wykorzystać w dowolnej chwili w salonach stacjonarnych przez 12 miesięcy.

Użytkownik karty podarunkowej może sprawdzić stan środków dostępnych na Karcie Podarunkowej Wojas oraz jej datę ważności na stronie internetowej pod adresem www.wojas.pl/karta-podarunkowa

Nie, karta podarunkowa nie łączy się z innymi kartami podarunkowymi, więc na jedną transakcję przypada jedna karta podarunkowa do wykorzystania.

Kartę podarunkową można wykorzystać w salonach stacjonarnych Wojas w całej Polsce oraz na www.wojas.pl

Zakupiony towar w salonie stacjonarnym można zwrócić w terminie 30 dni w salonie stacjonarnym Wojas w całej Polsce. Zwrot środków za zakupiony stacjonarnie towar zostanie zwrócony na kartę podarunkową.

KLARNA

Klarna to dostawca usług płatniczych, który oferuje również możliwość zapłaty za zamówienie w formie odroczonych płatności aż do 30 dni.

Z Klarną możesz zapłacić na dwa sposoby

1. Od razu przy użyciu karty płatniczej.
2. W odroczony sposób płatności wybierając opcję „Zapłać za 30 dni”. Wybierając tę formę płatności, Klarna pokrywa koszty Twoich zakupów, a Ty masz aż 30 dni na spłatę należności od momentu zarejestrowania zamówienia.

Metoda płatności Klarna dostępna jest również w salonach stacjonarnych Wojas.

Tak! Salony przyjmują płatność Klarna jako natychmiastową płatność kartą oraz jako odroczoną płatność „Zapłać za 30 dni”

Regulamin znajdziesz na stronie www.klarna.com.

Jeśli chcesz dokonać zakupu z firmą Klarna, musisz podać swoje imię i nazwisko, adres, adres e-mail oraz PESEL. W przypadku niektórych zamówień konieczne może być również podanie numeru telefonu komórkowego lub daty urodzenia. Wszystkie informacje, w tym przypomnienia dot. płatności i linki do Twoich faktur online, zostaną wysłane na Twój adres e-mail.
Bardzo ważne jest podanie prawidłowych danych. W przeciwnym razie nie otrzymasz informacji o płatności.

Zwrot zamówienia internetowego przebiega w standardowy sposób opisany w zakładce dostawa i zwroty.
Natomiast zwrot należności może przebiegać na dwa sposoby:

1. Zamówienie opłacone kartą płatniczą - zwrot zostanie zlecony przez Klarnę na to samo konto, z którego zamówienie zostało opłacone.
2. Zamówienie opłacone opcją „Zapłać za 30 dni” – jeśli nie została jeszcze przez Ciebie uregulowana płatność w systemie Klarna to kwota do spłaty zostanie pomniejszona o wartość zwracanego produktu lub całkowicie anulowana w przypadku zwrotu całego zamówienia.

Zgłoś zwrot zamówienia internetowego na swoim koncie na www.wojas.pl.
Jeśli faktura nie została jeszcze przez Ciebie spłacona to zostanie ona pomniejszona o wartość zwracanego produktu lub całkowicie anulowana w przypadku zwrotu całego zamówienia.

Możesz skontaktować się z firmą Klarna za pośrednictwem czatu na stronie klarna.com.

Karta Dużej Rodziny (KDR)

Tak, z KDR otrzymasz 10% rabatu na wszystkie produkty w cenach regularnych.

Z rabatu można skorzystać w salonach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym Wojas.

W sklepie internetowym - wpisz numer aktywnej karty w polu do wpisania kodu rabatowego w koszyku.
Rabat zostanie naliczony po pozytywnej weryfikacji Karty Dużej Rodziny.

W salonie stacjonarnym - przy zakupie, ale jeszcze przed dokonaniem płatności, należy okazać Kartę Dużej Rodziny personelowi sklepu

Bezpieczne zakupy
BEZPIECZNE ZAKUPYz certyfikatem SSL
Darmowa dostawa powyżęj 150zł
Darmowa dostawa*dla zamówień powyżej 150 zł
30 dni na zwrot
Aż do 30 dni na zwrot całkowicie za darmo*