Strefa Klienta

FAQ

1. Jakie są koszty dostawy przesyłki?

Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności i wynosi:
- odbiór w salonie firmowym - 0 PLN
- przelew DPD - 10,00 PLN
- pobranie DPD - 12,00 PLN
- paczkomaty INPOST - 8,50 PLN
- przelew INPOST - 10,00 PLN
- pobranie INPOST - 12,00 PLN

Zamówienia o wartości powyżej 100,00 PLN dostarczane są na koszt firmy WOJAS S.A

2. W jaki sposób można zapłacić za zamawiany towar?

Opłatę za złożone zamówienie można uiścić:

a) kurierowi przy odbiorze przesyłki (tzw. pobranie),
b) dokonując przedpłaty (płatność przelewem):

- za pośrednictwem systemu Przelewy24,
- bezpośrednio na poniższy rachunek bankowy

BANK PEKAO S.A. nr rachunku: 42 1240 4748 1111 0010 5069 7527
WOJAS S.A.
Ul. Ludźmierska 29, 34-400 Nowy Targ
w tytule przelewu podając nr zamówienia.

3. Czy zamówienie online można zwrócić w sklepie stacjonarnym?

Tak, Zwrotu można dokonać do 30 dni od daty otrzymania zamówienia

4. Czy można zareklamować produkt w sklepie stacjonarnym?

Tak, formularz reklamacyjny wraz z paragonem oraz reklamowanym produktem należy doręczyć do sklepu stacjonarnego. Reklamacja rozpoczęta w jednym sklepie nie może być dokończona w innym.

5. Czy mogę zamówić towar do innego kraju?

Niestety na ten moment zamówienia są realizowane tylko na terenie Polski.

6. Jak mogę dokonać darmowego zwrotu?

Darmowy zwrot realizowany jest w salonie stacjonarnym. Wystarczy udać się do salonu stacjonarnego wraz z wypełnionym formularzem zwrotu, dowodem zakupu oraz zwracanym towarem. Należność za zwracane zamówienie zazwyczaj zostaje uregulowana gotówkowo (w salonie) lub bezgotówkowo w postaci przelewu tradycyjnego na podany numer rachunku bankowego .

7. Czy mogę wymienić dany model obuwia na inny?

Nie, wymiany można dokonać tylko w obrębie rozmiaru w salonie stacjonarnym. W przypadku wymiany na inny model proponujemy zwrot i ponowny zakup.

8. Czy po wymianie butów można dokonać zwrotu?

Nie. Po dokonaniu wymiany nie można dokonać zwrotu. Zwracając obuwie i zakupując nowe rabat nie jest uwzględniany tak jak w przypadku wymiany modelu na inny rozmiar.

9. Czy posiadacie karty podarunkowe?

Na ten moment niestety nie posiadamy kart podarunkowych.

10. Czy mogę zmienić formę płatności z przelewu na pobranie?

Niestety nie ma możliwości modyfikowania złożonego zamówienia. W tej sytuacji polecamy opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym lub anulowanie bieżącego zamówienia i złożenie nowego.

11.W jakim terminie mogę opłacić moje zamówienie?

Zamówienie powinno zostać opłacone do 3 dni od daty złożenia zamówienia. Po tym czasie będzie ono anulowane.

12. Przy opcji dostawy - odbiór w salonie firmowym. W jaki sposób dowiem się o terminie dostawy?

Jeżeli zamówienie będzie gotowe do odbioru wyślemy powiadomienie na podany adres e-mail. Zamówienie będzie oczekiwało na odbiór przez 14 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie odesłane do sklepu internetowego.

  • Bezpieczne płatności
  • Darmowa dostawa
Dołącz do newsletter