Dostawy i zwroty

Informujemy, że w dniu 25.10.2024 wchodzi w życie aktualizacja regulaminu sklepu internetowego ze zmienioną polityką darmowych zwrotów: darmowe zwroty będą dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników przy zamówieniach powyżej 250 zł. Przeczytaj nowy regulamin

Dostawa realizowana jest wyłącznie na terenie Unii Europejskiej oraz Wielkiej Brytanii, zapewniając bezpieczeństwo przesyłki i wygodę Zamawiającego. Oferujemy następujące opcje dostawy:

Firma kurierska DPD: Dostawa przez renomowaną firmę kurierską, gwarantującą szybką i bezpieczną przesyłkę.

Paczkomaty InPost 24/7: Opcja dostępna dla paczek o wadze do 25 kg, zapewniająca elastyczność odbioru przesyłki.

Salony firmowe Wojas: Możliwość odbioru zamówienia w wybranym salonie stacjonarnym na terenie całego kraju.



Zamówienia powyżej 250 zł na terenie Polski dostarczamy za darmo.

 

Sposób dostawy Sposób płatności Wartość zamówienia do 250 zł Wartość zamówienia powyżej 250 zł
Kurier DPD Przedpłata 15.00 zł 0.00 zł
Pobranie 15.00 zł 0.00 zł
DPD Pickup Przedpłata 15.00 zł 0.00 zł
Paczkomaty 24/7 Przedpłata 15.00 zł 0.00 zł
Odbiór osobisty w salonie Przedpłata 15.00 zł 0.00 zł

Wysyłki zagraniczne

Wysyłka zamówień poza granicę Polski możliwa jest jedynie po wykonaniu przedpłaty i obejmuje teren Unii Europejskiej. Przesyłki zagraniczne są wysyłane wyłącznie firmą kurierską DPD.

 

Wysyłka do Wielkiej Brytanii jest dostępna tylko poprzez dedykowaną stronę wojas.co.uk

Koszty przesyłki za zamówienia zagraniczne:

Austria Austria 30.00 zł
Belgia Belgia 30.00 zł
Bułgaria Bułgaria 50.00 zł
Chorwacja Chorwacja 50.00 zł
Czechy Czechy 30.00 zł
Dania 30.00 zł
Estonia 30.00 zł
Finlandia 50.00 zł
France 30.00 zł
Grecja 50.00 zł
Hiszpania 40.00 zł
Holandia 30.00 zł
Irlandia 30.00 zł
Litwa 20.00 zł
Luksemburg 30.00 zł
Łotwa 20.00 zł
Niemcy 20.00 zł
Portugalia 30.00 zł
Rumunia 50.00 zł
Słowacja 30.00 zł
Słowenia 30.00 zł
Szwecja 60.00 zł
Węgry 20.00 zł
Włochy 70.00 zł

Zwroty

Zamówienie okazało się nietrafione i chcesz dokonać zwrotu? Nic prostszego!

Rozumiemy, że czasem zamówienie może nie spełniać Twoich oczekiwań. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie prosty proces zwrotu.

Jak dokonać zwrotu?
Masz aż 30 dni na zwrot – bez konieczności podawania przyczyny!

Oto, jak to zrobić:

  • Odeślij produkty:
     Zapakuj produkty i odeślij je do naszej siedziby.

  • Zwróć w salonie stacjonarnym:
    Przyjdź do najbliższego salonu z zapakowaną paczką i specjalnym kodem zwrotu wygenerowanym w panelu klienta w zakładce zwroty.

Członkowie Klubu PREMIUM mogą bezpłatnie zwracać produkty na terenie Polski. Zwrot jest możliwy zarówno kurierem, jak i w salonie.. Dowiedz się więcej o darmowych zwrotach.

 

W jaki sposób otrzymasz zwrot płatności?

  • Płatność online: 
     Zwrot zostanie zrealizowany na to samo konto, z którego dokonano płatności.

  • Płatność przy odbiorze:
     Zwrot zostanie przelany na konto podane w formularzu zwrotu.

 

Ile kosztuje zwrot produktu?

Koszty zwrotu zależą od rodzaju zamówienia i członkostwa w Premium Club. Poniżej przedstawiamy szczegółowe informacje:

 

1. Darmowy zwrot przez panel klienta

  • Dostępny wyłącznie dla członków Premium Club, którzy złożyli zamówienie za min. 250 zł.

  • Zwrot jest darmowy, a wysyłka organizowana przez panel klienta, co zapewnia wygodę i brak dodatkowych opłat.

 

2. Odpłatny zwrot przez panel klienta

  • Dostępny dla członków Premium Club, którzy złożyli zamówienie poniżej kwoty 250 zł.

  • Koszt zwrotu wynosi 15zł i zostanie wyświetlony w panelu klienta przy wyborze przewoźnika.

 

3. Zwrot na własną rękę

  • Dostępny dla wszystkich klientów, którzy chcą wybrać przewoźnika samodzielnie lub nie są członkami Premium Club

  • Koszt zwrotu zależy od cennika wybranego przewoźnika, a przesyłka odbywa się na koszt klienta.

 

Wskazówka: Członkostwo w Premium Club jest bezpłatne i oferuje dodatkowe korzyści jak darmowe zwroty, dodatkowe promocje, czy rabaty urodzinowe. Dołącz do Premium Club

 

Zwroty w 3 prostych krokach:

Krok 1: zapakuj paczkę

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić, i wypełnij formularz zwrotu. Pobierz formularz.  
Następnie wyślij wypełniony formularz na adres mailowy: sklep@wojas.pl.
Pamiętaj, żeby dobrze zabezpieczyć produkty, żeby nie uległy uszkodzeniu w transporcie.

Krok 2: zaadresuj paczkę

Zapakowaną przesyłkę zaadresuj na adres:

Wojas S.A.
Sądowa 17
34-400 Nowy Targ
z dopiskiem "zwrot internetowy".

Krok 3: wyślij paczkę

Nadaj paczkę w dowolnej firmie kurierskiej i zachowaj numer listu przewozowego jako dowód nadania paczki ze zwrotem. 

Prosimy nie wysyłać przesyłek na koszt odbiorcy oraz do paczkomatów, ponieważ nie będą one odebrane.

Darmowe zwroty:

Członkowie Klubu PREMIUM mogą bezpłatnie zwracać produkty na terenie Polski przy zamówieniach za min. 250 zł. Dołącz do premium

Więcej informacji odnośnie darmowych zwrotów znajdziesz w zakładce darmowe zwroty



Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

Protokół zgłoszenia reklamacji

Bezpieczne zakupy
BEZPIECZNE ZAKUPYz certyfikatem SSL
Darmowa dostawa za min. 250 zł
Darmowa dostawa*dla zamówień za min. 250 zł
30 dni na zwrot
Aż do 30 dni na zwrot przez Wygodne Zwrotycałkowicie za darmo*