Reklamacje

W trosce o naszych klientów dbamy o to, aby dostarczane przez nas produkty były najwyższej jakości. Jeśli jednak zakupiony przez Ciebie produkt w trakcie używania uszkodzi się lub będzie posiadał wady, które nie powstały w sposób mechaniczny, możesz złożyć na niego reklamację.

 

W tym dziale znajdziesz informacje na temat tego, kiedy przysługuje prawo do reklamacji, jak złożyć reklamację i w jaki sposób sprzedawca rozpatruje reklamację. Dodatkowo odpowiemy na najczęściej zadawane pytania dotyczące reklamacji.

 

Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z naszym działem reklamacji, który chętnie udzieli na nie odpowiedzi.

Zapraszamy do zapoznania się z informacjami na naszej stronie.

 

Kontakt do działu reklamacji:

Tel. +48 18 44 892 24

E-mail: reklamacje@wojas.pl

 

 

Najczęściej zadawane pytania

Bezpieczne zakupy
BEZPIECZNE ZAKUPYz certyfikatem SSL
Darmowa dostawa za min. 250 zł
Darmowa dostawa*dla zamówień za min. 250 zł
30 dni na zwrot
Aż do 30 dni na zwrot przez Wygodne Zwrotycałkowicie za darmo*