W trosce o naszych klientów dbamy o to, aby dostarczane przez nas produkty były najwyższej jakości. Jeśli jednak zakupiony przez Ciebie produkt w trakcie używania uszkodzi się lub będzie posiadał wady, które nie powstały w sposób mechaniczny, możesz złożyć na niego reklamację.
W tym dziale znajdziesz informacje na temat tego, kiedy przysługuje prawo do reklamacji, jak złożyć reklamację i w jaki sposób sprzedawca rozpatruje reklamację. Dodatkowo odpowiemy na najczęściej zadawane pytania dotyczące reklamacji.
Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z naszym działem reklamacji, który chętnie udzieli na nie odpowiedzi.
Zapraszamy do zapoznania się z informacjami na naszej stronie.
Kontakt do działu reklamacji:
Tel. +48 18 44 892 24
E-mail: reklamacje@wojas.pl
Najczęściej zadawane pytania
Okres odpowiedzialności za produkt wynosi 2 lata.
Jeśli w ciągu tego czasu produkt będzie posiadał uszkodzenia, które nie powstały w sposób mechaniczny, należy wysłać do nas przesyłkę lub dostarczyć do salonu stacjonarnego w ramach reklamacji towaru.
Aby złożyć reklamację przygotuj i dostarcz, wraz z reklamowanym produktem, dowód zakupu (paragon/ faktura), numer zamówienia lub wyciąg z konta bankowego, dzięki któremu będziemy mogli odnaleźć Twoją transakcję.
Reklamację możesz złożyć na dwa sposoby:
W salonie stacjonarnym Wojas (lista sklepów dostępna pod linkiem wojas.pl/sklepy).
Przy tej opcji pamiętaj, że reklamacja rozpoczęta w jednym salonie nie może być dokończona w innym.
Wysłać bezpośrednio do naszego działu reklamacji na poniższy adres:
WOJAS S.A.
ul. Szewska 8
34-400 Nowy Targ
z dopiskiem "REKLAMACJA"
Uprzejmie prosimy, aby wysyłany produkt był suchy oraz możliwie czysty.
Prosimy również o odpowiednie zabezpieczenie reklamowanych produktów przed uszkodzeniem w transporcie i niewysyłanie przesyłek na koszt odbiorcy oraz do paczkomatów, ponieważ nie będą one odebrane.
UWAGA! Pudełko, w którym wysyłane jest reklamowane obuwie powinno być dostosowane do wielkości obuwia.
Zapobiegnie to deformacji obuwia w trakcie transportu, za które nie odpowiadamy, i które nie zostanie naprawione.
Tak, produkt zakupiony online można zareklamować w salonie stacjonarnym (lista sklepów dostępna pod linkiem wojas.pl/sklepy).
Aby złożyć reklamację w salonie przygotuj i dostarcz, wraz z reklamowanym produktem, dowód zakupu (paragon/ faktura), numer zamówienia lub wyciąg z konta bankowego, dzięki którym będziemy mogli odnaleźć Twoją transakcję, oraz wypełniony formularz reklamacyjny.
Pamiętaj, że reklamacja rozpoczęta w jednym salonie nie może być dokończona w innym.
Pobierz formularz reklamacji
Nie, nie jest to wymagane.
Prosimy jednak, aby pudełko, w którym wysyłane jest reklamowane obuwie było odpowiednio dostosowane do wielkości obuwia.
Zapobiegnie to deformacji obuwia w trakcie transportu, za które nie odpowiadamy i które nie zostanie naprawione.
W ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamowanego towaru wraz z podpisanym i uzupełnionym kompletem dokumentów zostanie wydana decyzja reklamacyjna.O decyzji powiadomimy Cię poprzez e-mail lub SMS.